Darba intervija ko es varu sniegt?

Darba intervijas jautājumi “Ko es varu dot?”

Darba intervijas laikā jautājums “Ko es varu dot?” ir ļoti svarīgs. uzņēmumam var lūgt. Labs veids, kā atbildēt, ir izcelt savus iepriekšējos sasniegumus un uzsvērt, kā jūs varat apmierināt viņu vajadzības. Pirms intervijas ir lietderīgi uzzināt uzņēmuma problēmas un prioritātes. Atbildot uz jautājumiem, noteikti norādiet darba devējam, kāpēc jūs esat piemērots šim amatam.

Lai sevi pārdotu potenciālajam darba devējam, jums jāparāda, ka esat gatavs ieguldīt stundas un pūles, kas nepieciešamas, lai gūtu panākumus attiecīgajā amatā.

Darba devējs vēlas zināt, kā jūs varat sniegt pievienoto vērtību uzņēmumam. Labs veids, kā to parādīt, ir sniegt konkrētus piemērus. Ja nevarat sniegt konkrētu piemēru, varat izmantot statistiku no iepriekšējā amata, lai ilustrētu savu ieguldījumu konkrētā projektā. Ja iespējams, iekļaujiet skaitļus, lai parādītu savu vērtību uzņēmumam.

Reklāma

Ko es varu darīt?

Uz šo jautājumu bieži vien ir divas atbildes: ko es zinu par uzņēmumu un ko es varu dot? Jums ir prasmes un pieredze. Bet kā to izdarīt, ja jums tiek prasīts paskaidrot savu iepriekšējo pieredzi?

Atbilde nav tik vienkārša, kā teikt: “Man labi padodas problēmu analīze.” Tas nozīmē, ka ir jāizklāsta konkrēts prasmju kopums, kas padara jūs par priekšrocību konkrētā darbā. Šis process prasa pašpārbaudi un pārdomas par savām vērtībām, pieredzi un prasmēm.

Radoša atbilde uzrunās darba devēju. Mēģiniet padomāt par uzņēmuma kultūru un darba veidu. Apsveriet savas stiprās puses un to, kā jūs varat palīdzēt šajā vidē. Vislabāk, lai šis jautājums par jūsu personīgajām īpašībām neizklausītos pēc lielīšanās. Tā vietā dalieties ar piemēriem, kas parāda, kā jūs varat pozitīvi ietekmēt uzņēmumu. Dažu piemēru iekļaušana ir lielisks veids, kā atbildēt uz jautājumu, ko es varu sniegt darba intervijā.

Piemēri darba intervijai

# 1

Piemēram, ja jūs piedalītos intervijā par klientu apkalpošanas pārstāvja amatu, ko jūs kā potenciālais darbinieks varat dot uzņēmumam? Jums kā klientu apkalpošanas pārstāvim var būt īpaši veidi, kā sazināties un mijiedarboties ar klientiem. Šie veidi var būt efektīvi un noderīgi noteiktās situācijās.

# 2

Jūsu priekšrocība var būt arī tas, cik daudz darba esat gatavs ieguldīt savā karjerā. Lai sevi pārdotu potenciālajam darba devējam, jums ir jāparāda, ka esat gatavs ieguldīt nepieciešamās stundas un pūles, lai gūtu panākumus attiecīgajā amatā.

Reklāma

  • Dalīties ar šo ziņu

Saistīts Ziņojumi