Darba pieteikums Kāpēc es piesakos šim darbam?

Darba pieteikums Kāpēc es piesakos šim darbam?

Darba pieteikumā var būt grūti atbildēt uz jautājumu, kāpēc es piesakos šim darbam. Neatkarīgi no tā, kāda veida amatam piesakāties, šis jautājums noteikti tiks uzdots. Lai gan ir daudz vispārīgu atbilžu, ko varat izmantot, vislabāk ir būt konkrētākiem. Vispirms sastādiet sarakstu ar visām prasībām un atzīmējiet tās, kas atbilst jūsu prasmēm. Tad izceliet šos savas pieredzes aspektus un pievienojiet iepriekšējo darbu piemērus.

Padomājiet par saviem karjeras mērķiem un iemesliem, kāpēc vēlaties tieši šo amatu.

Reklāma

Atbildot uz šo jautājumu, paturiet prātā amata specifiku, uz kuru piesakāties. Padomājiet par savu pieredzi līdzīgā amatā, kā arī par uzņēmuma kultūru. Ja tas ir vadošs amats, pastāstiet par savām spējām vadīt citus un veidot ciešas attiecības. Tad, kad runa ir par atalgojumu un pabalstiem, neesiet pārāk neskaidrs vai pārāk pozitīvs.

Lai neizklausītos vieglprātīgi, mēģiniet analizēt darba aprakstu. Izteiksmīga atbilde liecina, ka esat veicis izpēti par uzņēmumu un amatu. Labā atbildē galvenā uzmanība būtu jāpievērš prasmēm, kas nepieciešamas šim amatam. Atbildi var ietekmēt arī uzņēmuma kultūra, tāpēc izpētiet to iepriekš. Ja iespējams, mēģiniet atbildēt uz jautājumu tā, it kā jau būtu nodarbināts un sācis strādāt.

Pastāstiet, kāpēc jūs aizrauj šis darbs

Atbilde uz jautājumu “Kāpēc es piesakos šim darbam?” jābalstās uz jūsu pieredzi, zināšanām par uzņēmumu un interesi par šo amatu. Ja sniegsiet neskaidru atbildi, jūs šķitīsiet nesagatavots un izskatīsieties nenopietns. Tā vietā pārliecinieties, ka jūsu atbilde apliecina, ka esat veicis izpēti un spējat veikt šo darbu. Esiet godīgs par savu motivāciju, jo darba devējs vēlas pieņemt darbā cilvēku, kurš patiesi aizraujas ar šo amatu.

Papildus pašam jautājumam atbildei uz jautājumu “kāpēc es piesakos šim darbam” ir jābūt specifiskai attiecībā uz konkrēto uzņēmumu. Darba devējs vēlas uzzināt, kas jums patīk un kas viņam dos labumu. Skaidri formulēts mērķis palīdzēs jums izcelties no citiem. Ja intervētājs uzdod šo jautājumu e-pastā vai telefona zvanā, ir svarīgi būt konkrētam.

Šī jautājuma iemesls ir lieliska iespēja pārdot sevi darba devējam. Noteikti iekļaujiet piemērus par saviem iepriekšējiem panākumiem, lai radītu kontekstu. Piemēram, ja esat strādājis sociālo mediju jaunuzņēmumā, iespējams, jūs iedvesmoja uzņēmuma misija. Ja esat strādājis birojā, iespējams, jums ir citāda pieeja, piemēram, personiskāka un mazāk uz biznesu orientēta vide.

Reklāma

  • Dalīties ar šo ziņu

Saistīts Ziņojumi